بررسی دوربین Samsung Galaxy Note 10+
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سامسونگ گلکسی نوت 10+ 77،750 پوند اخیراً به همراه Galaxy Note 10 در هند به بازار عرضه شد که Galaxy Note 10+ به عنوان پرچمدار فعلی در ترکیب سامسونگ ، این شرکت بهترین سخت افزاری را که در اختیار دارد قرار داده است. این تلفن یک دوربین سه گانه را در پشت به همراه یک سنسور اضافی DepthVision 3D ورزش می کند. در آخرین مقایسه دوربین پرچمدار ما ، ما مشخص کرده ایم که سامسونگ گلکسی S10 + 73.900 (نقد) بهترین عملکرد کلی دوربین نسل خود را ارائه می دهد. آیا Galaxy Note 10+ در این مورد بهبود می یابد؟ دوربین های پرچمدار جدید سامسونگ را برای آزمایش قرار داده ایم تا متوجه شوید.

مشخصات و نرم افزار دوربین گلکسی نوت 10+ سامسونگ
سامسونگ سخت افزارهای برتر را برای تلفن هوشمند Galaxy Note 10+ انتخاب کرده است و در هنگام ورود به دوربین هیچ سنگی از آن باقی نمانده است. دوربین اصلی عقب دارای سنسور 12 مگاپیکسلی ، دیافراگم متغیر (f / 1.5-f / 2.4) ، اندازه پیکسل 1.4 میکرون ، AutoFocus Super Speed ​​Dual Pixel و حتی تثبیت کننده نوری تصویر (OIS) است. دوربین ثانویه یک دوربین 16 مگاپیکسلی با یک لنز با زاویه فوق العاده گسترده ، دیافراگم f / 2.2 و یک میدان دید 123 درجه است.

در مرحله بعد ، یک دوربین تله 12 مگاپیکسلی با بزرگنمایی نوری PDAF ، OIS و 2 برابر وجود دارد. سرانجام ، سامسونگ همچنین دوربین عمق دید را اضافه کرده است که یک سنسور Time-of-Flight است که می تواند اشیاء را به صورت سه بعدی اسکن کند. در جلو ، سامسونگ با استفاده از Dual Pixel AutoFocus ، دیافراگم f2.2 ، و یک میدان دید 80 درجه ، از یک تیرانداز سلفی 10 مگاپیکسلی استفاده کرده است.

همه این سخت افزارها بدون نرم افزار خوب نتیجه نمی گیرند و سامسونگ با استفاده از برنامه دوربین آزمایش شده و آزمایش شده خود گیر کرده است. این طرح شبیه به مواردی است که در سری دستگاه های Galaxy S10 دیدیم ، اما اکنون دارای ادغام قلم نیز می باشد. شما می توانید دوربین را با استفاده از قلم S Pen از طریق حرکات Actions Air کنترل کنید. با فشار دادن دکمه روی قلم S و اجرای یک ژست می توانید بین حالت های مختلف دوربین جابجا شوید. همچنین می توانید عکس بگیرید ، بین دوربین های عقب و سلفی جابجا شوید و بزرگنمایی یا بزرگنمایی کنید. در حالی که جالب است ، انجام همان اقدامات با تعامل با صفحه نمایش بسیار سریعتر انجام می شود.

برنامه دوربین دارای ویژگی ها و حالت های عکسبرداری است. به غیر از حالت های معمول عکس و فیلم ، حالت های Pro ، Panorama ، Live Focus ، Slow Motion ، Super Slow-Mo ، Hyperlapse ، مواد غذایی ، ویدیو فوکوس زنده و شب را دارد. ضربات سریع برای HDR و فلاش وجود دارد. یک عملکرد Scene Optimiser از هوش مصنوعی برای تشخیص آنچه شما در حال نشان دادن دوربین هستید قبل از گرفتن عکس استفاده می کند.

همچنین مجموعه ای از میانبرهای سریع برای جابجایی بین سنسورهای اولیه ، فوق العاده با زاویه دید گسترده و تله فوتو وجود دارد. دوربین سلفی فریم را به طور پیش فرض برش می دهد ، اما شما باید برای تغییر به حالت زاویه دید وسیع تغییر دهید. AR Emojis همچنین در برنامه دوربین پیش فرض در سامسونگ Galaxy Note 10+ اضافه شده است. این کار خوب در تشخیص حرکت چشم است و حتی می تواند هنگام بیرون آمدن زبان خود تشخیص دهد.

عملکرد دوربین Samsung Galaxy Note 10+
سامسونگ گلکسی نوت 10+ بسیار سریع (تقریباً در زمان واقعی) بود تا بتواند فوکوس را قفل کند ، و بهینه ساز صحنه دوربین را به درستی تنظیم می کرد برای هر چیزی که می خواستیم. نمونه های نور روز از دامنه دینامیکی عالی برخوردار بودند و در صورت نیاز ، HDR را قادر می سازد. اشیاء از راه دور قابل تشخیص بودند ، زیرا سنسور اصلی در تولید مثل جزئیات کار بسیار خوبی را انجام می دهد. حتی هنگام عکسبرداری در شرایط روشن ، متوجه شدیم که این گوشی می تواند نور را بدون قرار گرفتن در معرض هر چیزی تنظیم کند.

جابجایی به دوربین زاویه دید دیدنی وسیع تری را ارائه می دهد. نرم افزار ضمن ذخیره تصویر ، اعوجاج بشکه طبیعی را تصحیح می کند. با این حال ، اگر می خواهید ببینید که چگونه سنسور زاویه دید تصاویر را ضبط می کند ، می توانید این تصحیح تصویر را در تنظیمات دوربین خاموش کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : فرشید
ت : پنج شنبه 14 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی